alimente dieta
fot.pixabay.com

Nu există nici o îndoială că pierderea în greutate se reduce la matematica simplă. Trebuie să mâncați mai puține calorii decât ardeți. Unele alimente vă pot ajuta să pierdeți în greutate, deoarece vă produc senzația de plin și ajută la reducerea foamei și la creșterea metabolismului.

Vă prezentăm o listă cu cele mai populare 5 produse utilizate ca alimente pentru slăbire. Lista pare să fie scurtă, pentru că există ghiduri care conțin până la 100 de articole de slăbire, în timp ce noi ne-am concentrat pe cele mai cunoscute și apreciate și, mai ales, disponibile fără probleme în aproape fiecare magazin.

alimente slabe in kcalorii
fot.pixabay.com

Alimente pentru slăbire: ouă întregi

Ouăle au devenit din nou un aliment căutat după o lungă perioadă de respingere, din cauza faptului că sunt considerate unul dintre motivele colesterolului ridicat. Noi cercetări arată că ouăle nu afectează colesterolul din sânge și nu provoacă atacuri de cord. Ba mai mult, sunt una dintre cele mai bune opțiuni dacă vreți să slăbiți. Sunt bogate în proteine, grăsimi sănătoase și vă pot face să vă simțiți plin, în ciuda consumului de calorii scăzute.

Un studiu realizat pe 30 de femei supraponderale a arătat că consumul de ouă la micul dejun, în loc de chifle, a crescut sățietatea și le-a făcut să mănânce mai puțin pentru următoarele 36 de ore. Un alt studiu de 8 săptămâni a arătat că ouăle pentru micul dejun au crescut pierderea în greutate la o dietă cu conținut scăzut de calorii în comparație cu o dietă cu rulouri.

Ouăle sunt, de asemenea, extrem de bogate în nutrienți și vă pot ajuta să obțineți toți nutrienții de care aveți nevoie în cazul unei diete sărace în calorii. Aproape toate substanțele nutritive din ou se găsesc în gălbenușuri.

Alimente pentru slăbire: frunze verzi

Plante cu frunze verzi, precum kale, spanac și alte câteva au fost recent foarte populare și recomandate de nutriționiști. Plantele cu frunze verzi au mai multe proprietăți, care le fac produsele ideale într-o dietă de slăbire. Sunt apreciate pentru conținutul redus de calorii și carbohidrați, dar oferă fibre organismului nostru.

Consumul frunzelor verzi este o modalitate excelentă de a crește volumul meselor fără a crește numărul de calorii. Frunzele verzi sunt, de asemenea, extrem de hrănitoare și foarte bogate în toate tipurile de vitamine, minerale și antioxidanți. Un exemplu de astfel de mineral poate fi calciul, care s-a dovedit a susține arderea grăsimilor.

Alimente pentru slăbire: somon

Peștii, cum ar fi somonul, sunt extrem de sănătoși. Consumul de somon ne oferă o senzație de plinătate, datorită căreia funcționăm mai multe ore și mâncăm o cantitate relativ mică de calorii.

Somonul este un tezaur de proteine ​​de înaltă calitate, grăsimi sănătoase și, de asemenea, conține mulți nutrienți importanți. Peștele și fructele de mare furnizează o cantitate semnificativă de iod. Acest nutrient este necesar pentru buna funcționare a glandei tiroide, ceea ce este important pentru menținerea unui metabolism optim. Cercetările arată că un număr mare de oameni din lume prezintă deficiențe de iod. Somonul conține, de asemenea, acizi grași omega-3, care s-au dovedit că ajută la reducerea inflamației, despre care se știe că joacă un rol important în obezitate și boli metabolice. Macrou, păstrăv, sardine, hering și alte tipuri de pește gras sunt, de asemenea, excelente.

Alimente pentru slăbire: crucifere

Legumele crucifere includ, de exemplu, broccoli, conopidă, varză și varză de Bruxelles. Ca și alte legume, sunt bogate în fibre. Legumele crucifere conțin și o cantitate semnificativă de proteine. Este adevărat că aceste cantitățile de proteine ​​nu sunt la fel de mari ca în cazul leguminoaselor, dar sunt în continuare mari în comparație cu restul legumelor.

Combinația de proteine ​​și fibre este ideală pentru consum, dacă vreți să slăbiți. În plus, acestea sunt clasificate ca fiind extrem de hrănitoare.

Alimente pentru slăbire: carne slabă

Carnea a fost dusă pe nedrept în spatele folosirii ei în dietele de slăbire, deoarece a fost învinovățită pentru tot felul de probleme de sănătate, în ciuda lipsei de dovezi emfatică și dovedită științific pentru a susține această teză. Deși carnea procesată este nesănătoasă, studiile arată că carnea roșie neprocesată NU crește riscul de boli de inimă sau diabet.

Conform a două studii mari care evaluează carnea roșie pentru efecte asupra sănătății, aceasta are o corelație foarte slabă cu cancerul la bărbați și nicio corelație la femei. Aceasta este un aliment favorabil pentru greutate, deoarece are un conținut ridicat de proteine. Proteinele sunt cele mai satisfăcătoare substanțe nutritive, iar consumul unei diete bogate în proteine ​​poate arde 80 până la 100 de calorii în plus pe zi.

alimente sanatoase
fot.pixabay.com

Studiile au arătat că toată creșterea aportului de proteine ​​(până la 25-30% din calorii) vă poate reduce pofta de mâncare cu 60%, reduce dorința de gustări la mizul nopții și vă determină să pierdeți în greutate cu aproape 0,5 kg pe săptămână – totul datorită adăugării de proteine ​​în dieta dvs.

Dacă urmați o dietă cu conținut scăzut de carbohidrați, puteți mânca carne grasă. Dar dacă aveți o dietă moderată sau bogată în carbohidrați, poate fi mai indicat să alegeți carnea slabă.

 

 

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here